"Ett brev till henne"

Du är inte bara det finaste och underbaraste som finns på denna planet. Du är dessutom den absolut smartaste kvinnan jag någonsin träffat. För läser du detta har det gått jättebra att lista ut hur du skulle komma hit och på så sätt lösa gåtan!

Ja te volim najvise i uvjek cu da te volim najvise. Ti si moja jedina i moj zivot! Hvala za sve i poljubace od tvoga Leon...a! Mooah! ❤
----<--@
Du är inte bara det finaste och underbaraste som finns på denna planet. Du är dessutom den absolut smartaste kvinnan jag någonsin träffat. För läser du detta har det gått perfekt att lista ut hur du skulle komma hit och på så sätt lösa min lilla gåta!

Förhoppningsvis tycker du att paketet är lite kul samt överraskande. Jag vet själv att det är föööör gulligt att få något från dig så jag hoppas detta får dig att känna samma. Varför min kärlek fått ett sådant litet paket kan förklaras av många olika anledningar.

I dag är det mer än sex månader tillsammans, och fortfarande är du min absolut största glädje i livet. Detta faktum och denna känsla tror jag aldrig kommer försvinna, utan du kommer förevigt vara den som sätter leendet på mina läppar. Dessa sex första månader ser jag också som en underbar början på många halvår framöver.

Alltid har du funnits där för mig och varit den absolut finaste skyddsängel som man kan önska sig. Vare sig det är med ett SMS, samtal via Skype eller något annat så blir jag sjuk av längtan över att få ta del av allt du skriver eller berättar.

Varför jag känner så här för dig beror på två anledningar - Du är verkligen mitt liv och det finaste som finns i denna värld. Men dessutom älskar jag hur du gör mig hel. Du utgör alla bokstäver i mitt namn och min lycka stavas med ditt namn. Jag vet inte heller hur många gånger jag sagt detta men när jag ser dig ser jag inte bara allt det fina i världen, utan jag ser en del av mitt förflutna, min nutid och min framtid. Det absolut bästa är inte bara att du är en del av det hela, du ÄR allt det för mig.

Älskling, du är min inspiration och min styrka. Din oerhörda styrka är något jag aldrig sett hos någon tidigare och jag är så stolt över dig för att du är sådan. Men glöm inte att du dessutom är...

... den enda som som kan göra att jag tappar min talförmåga och bli helt stum,

... den enda som fullkomligen fyller mitt hjärta med kärlek och gör mig kär över huvudet i dig,

... den enda jag vill hålla hand med i resten av mitt liv.

Jag skulle kunna fortsätta i en evighet och berätta allt underbart om dig. Men jag hoppas att du redan vet allt detta. För du är så mycket mer också! Så snälla förstå hur mycket du betyder. För mig. För andra i din omgivning. För alla.

I brevet/paketet så hoppas jag att du hittade chokladkakan. Den är något jag och du skulle öppnat och provat nu under helgen medan jag var ensam hemma. Men eftersom vi sköt upp lite på träffen så får vi ta det så här. Och jag hoppas att du förstår det här med allt naturgodis. Varje gång du är hos mig så finns det alltid en skål med naturgodis. Så jag tänkte om du inte kan komma till naturgodiset får naturgodiset komma till dig. Hoppas det smakar!

Ja te volim najvise i uvjek cu da te volim najvise. Ti si moja jedina i moj zivot! Hvala za sve i poljubace od tvoga Leon...a! Mooah!

----<--@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0